SELAMAT DATANG

Sedara/sedari di jemput untuk menambah ilmu pengetahuan tentang ilmu kepenggunaan air.

Wednesday, May 26, 2010

malaysia oh malaysia

Dah 2 hari x conteng kat blog. sibuk tulis surat untuk PM. manalah tau, ada rezeki: tuah manusia sape tau. dh banyak pmerhatian sebenarnya tentang peluang pasaran.. antara mahu teruskan atau x je.. papepun Bioaura byk bantu utk teruskan langkah ke hadapan. terima kasih kepada member yg banyak bg pendapat.



Sekarang ni kalau kita perasan, kualiti air kat malaysia ni boleh lah di anggap merbahaya. bukannya salah kerajaan ke atau syarikat2 bekalan air kat malaysia ni, tp sebenarnya dari kita sendiri. aspek penjagaan terutama pada saluran2 paip & tangki kat rumah masing. paling kurang setiap 5 tahun memang kena tukar sistem pempaipan kat umah, tp ada ke sebilangan kita yg buat.. bukan ape, kosnye tu sape nk tanggung ye tak..? ni contoh paip kalo dah bertahun2 x tukar...

eeeee... takut...!!! tanpa sedar kan..? kalo dah berpuluh tahun tu camne la agaknye ye.. anak2 cucu kita gak yg dapat.. nasib baik ada bioaura. =)






1 comment:

  1. dah usaha nk clearkan keterangan dlm surat..

    ReplyDelete